התרגשות ב"אהל שרה": הגנבים נתפסו, המחשבים הוחזרו

    אבי יעקב 1 Comment on התרגשות ב"אהל שרה": הגנבים נתפסו, המחשבים הוחזרו

    שני גנבים חסרי לב פרצו שלשום למתחם בית הספר "גשרים" וגנבו שישה מחשבי תקשורת של התלמידות בעלי לקויות דיבור. אזרח ששמע את המנהלת בראיון ב"קול חי", זיהה את הפורצים ודיווח למשטרה שעצרה אותם. היום הוחזרו המחשבים, התלמידות התרגשו

    14:58
    01.05.24
    רחל פסטג No Comments on הדס לוינשטרן מציגה: המתנה של ספירת העומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משטרת ישראל איתרה הלילה שני גנבים שפרצה לבית הספר "גשרים" של "אהל שרה" בבני ברק לפני יומיים וגנבו מתוך משרדי ביה"ס שישה מחשבי תקשורת השייכים לתלמידי בית הספר. המחשבים הכילו תוכנות באלפי שקלים ועלותם נאמדת בכעשרים אלף שקל למחשב. מדובר במחשבים המשמשים כ'פה' עבור תלמידים בעלי לקויות דיבור קשות שיכולים לתקשר עם הסביבה רק באמצעות מחשבים אלו.

    מחשבי התקשורת הוענקו לבית הספר בשנתיים האחרונות על ידי משרד הבריאות. מנהלת מערך החינוך של 'אהל שרה' הגב' קרין טרבלסי, מנהלת ביה"ס גב' יהודית שטיינמץ וקלינאית התקשורת של ביה"ס גב' תמר שטיגליץ שהגיעו אתמול לבית הספר נדהמו: "לאחר שנים רבות של ניסיונות ההורים וההנהלה להשיג את המחשבים בדרכים אחרות כמו מגביות ופנייה לארגוני צדקה שונים, העניק משרד הבריאות את המחשבים במהלך השנתיים האחרונות. ועכשיו כשסוף סוף הילדים יכולים להביע את עצמם – נלקחה מהם ברשעות זכות בסיסית זאת ע"י גנבים חסרי מצפון".

    מחשבים1

    נציין, כי המשטרה הצליחה לעלות על עקבות הגנבים בעקבות ראיון שנערך עם מנהלת מערך החינוך של ׳אהל שרה׳, קרין טרבלסי, ב"מהדורה המרכזית" ב"קול חי", שסיפרה על עגמת הנפש הרבה של התלמידות.

    בעקבות הראיון, אחד המאזינים ששמע את הדברים, מיהר לראות את התמונות, התקשר למשטרה ודיווח כי הוא מכיר את הדמויות החשודות. החוקרים יצאו בעקבות המידע לאיתור החשודים, והם אכן נעצרו עם הציוד הגנוב.

    היום (ד'), הגיעו השוטרים לבית הספר והחזירו את המחשבים לילדות. גם השוטרים הקשוחים, לא הצליחו להתאפק והביעו את התרגשותם למראה שמחת הילדות המיוחדות כשקיבלו מידיהם את המחשבים שאותרו.

    "אנחנו מודים לבורא עולם שסייע לנו, הודו לה׳ כי טוב כי לעולם חסדו", אמרה מנהלת בית הספר הגב' שטיינמץ. "אנחנו מודים למשטרה ולאזרח שמסר את האינפורמציה שהובילה לתפיסתם. מי שלא ראה את דמעות ההתרגשות של הבנות כשקיבלו את המחשבים לא יוכל לאמוד עד כמה זה חלק חשוב בחייהם בבית ובבית הספר", אמרה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      התודה והברכה לשדרן המסור בלב ובנפש איש רב פעלים הרה"ח הרב אבי מירמן שליט"א על שהעלה את הנושא הכואב אתמול במהדורה המרכזית ברדיו קול חי חיילך לאורייתא אבי !
      שלך אביגדור קליין בשם כל השדרנים והנהלת הרדיו והמאזינים היקרים